Test Drive VW Golf 7 – 1.6 Diesel, 115 Cai

Test Drive VW Passat. 1300 de km în două zile. Toți în România, că ai ce vedea! Condus zi și noapte. Cu un Passat nou nouț!
C-așa a vrut Ionuț!

Trei zile și peste 800 de km de test drive VW Golf 7.

Chiar a fost o ieșire agitată, cu multe întâmplări neprevăzute, dar până la final a fost ok. Nu, nu m-a lăsat mașina-n drum, nu mi-a luat nimeni permisu’. Până la urmă, în toată agitația asta, a fost ok că am avut Golful cu mine. El, cuminte, discret, în banca lui, m-a calmat și pe mine. M-a consiliat ok și m-a adus senin acasă.

Am zis cuminte. Chiar prea cuminte. Dar, dacă asta-i asigură succesul, de ce să schimbi? Bine, acum cu facelift-ul are niște chestii drăguțe pe lista de opțiuni. Cu bani, adică. Că dacă îl iei doar cu dotări standard, nu doar te liniștește, te și adoarme! Și ultima dată parcă nu era bine să faci nani la volan.

So, dacă ești genu’ ăla cuminte sau mai introvertit și ți se pare că doar Golful arată a mașină, restul fiind niște exagerări inutile, dar ai vrea totuși să calci și pe bec măcar o dată-n viață, atunci pune nene pe el niște chestii care-l fac măcar viu. Că sexy n-a fost niciodată.

Și acum chiar ai de unde alege: display-ul ăla interminabil luat de pe Passat în locul ceasurilor clasice; lămpile full LED față/spate, cu semnalizări dinamice; controlul prin gesturi (premieră în segment) pentru unele funcții și cam tot ce vrei în materie de siguranță și confort. Știu, tot nu e sexy, dar măcar nu te mai scuzi prietenilor că l-ai luat doar pentru că: „ține la tăvăleală, bro!”.

Ăsta mic din poze pleacă de la 21.980 euro cu TVA inclus și are pe el un 1,6 diesel de 115 cai, cutie automată și echipare Comfortline.

Cam anemic pentru gusturile mele, dar arhisuficient dacă nu vrei neapărat să rupi fâșul cu depășiri ca-n F&F.

Direcția e de zile mari, amortizarea reușită. N-am simțit niciun disconfort că nu are suspensie independentă pe spate. Poate pe circuit se face diferența.

Consumă mai nimic. După calculele mele a luat în jur de 5% pe modul „NoNo”, adică: No limit, No mercy!

Fanii diesel salivează, fanii Vin Diesel nu prea.

Alegerea mea ar fi un 1.4 TSI 150 cai: vibrații putine, cuplu bine de tot, demaraj mai bun, consum super decent, cam același preț! Sincer, de ce ai mai lua diesel? Doar ca să-l auzi? Că se caută la revânzare? Faci 60 – 70k pe an și rulezi numai pe Autobahn? Altfel, de ce? Whatever, tu știi mai bine ce-ți place!

Una peste alta, Golful ăsta e facut nu să-ți ia ochiii, deși acum, după hialuronicul injectat, ai putea să-l găsești un pic mai ușor în parcare, ci să-ți „confiște” încrederea. Asta e ce știe să facă cel mai bine. Să te facă să dai banii pe ceva ce pare și vrea să fie treabă serioasă.

Nu-ți răcnește în față: uite ce sclipicios și frumos sunt, alege-mă pe miiine! Ci aruncă sec: bro, te mai învârți mult sau ne apucăm de treabă odată?

Până acum i-a ieșit.

Up Next

Related Posts