Test Drive Skoda Kodiaq – 2L, 4×4, DSG, 180 de cai

Articol de test drive Skoda Kodiaq versus rețete de tigaie picantă sau omletă pufoasă. Să vedem de unde vin ovațiile.

Momentan voi decide să rămân tot cu „tigăile” astea pe patru roți. Ghinion, nu excelez la cratiță! Băi, și-am încercat. N-am reușit să dau foc la bucătărie, am fost aproape (blonda face mișto de mine), dar după o oră mor de plictiseală. Nu-s facut să „mestec” în ceaun sau să privesc hipnotizat tava din cuptor, ce să fac?

Sunt atâția chefi talentați și amatori aspiranți, încât e aiurea să irit Zeul Mirodeniilor cu antitalentul meu. Serios, admirația mea totală și sinceră pentru ei, cunosc destul de bine câțiva și, credeți-mă, fac magie cu papilele.

O poză pe „Insta” cu o supă de leurdă adună net mai multe inimioare ca una cu un device ce ar face respirabilă atmosfera de pe Marte. Poate e mai bine așa! E natural să apreciezi mai repede ce poți pune chiar tu azi, aici și acum, pe limba ta, decât ce imaginează un inginer genial de pe celălalt continent și care, really, la ce folosește? :)) Vremuri interesante trăim, dar mai ales vor veni! 🙂

Știu că risc, dar am ales să rămân naivul care mușcă dintr-un sandvici cu cașcaval în timp ce se extaziază în fața unei „tigăi” pline ochi cu tehnologie, în care s-au investit miliarde și alte resurse inimaginabile și care știe să facă ce nu visezi. În fond, cineva trebuie să muncească al nabii de mult ca să poți filma 4K sufleul, așa că trec direct la desert dacă-mi spui că vrei să-mi arăți în parcare cel mai cool vehicul electric ever! 🙂

Știi cum e, fiecare cu tigăile lui.
Ultima pe care am „ars-o” e făcută de Skoda și are nume de urs: Kodiaq.
Laba de urs e delicatesă, dar aici ne e servit tot animalul. Pentru că asta e: un animal uriaș pe interior (720! litri pentru portbagaj, adică record în clasă), poate transporta 7 pasageri, iar spațiul la genunchi, cap și ce mai vrei e huge! Are 4,7 m lungime și cam tot ce poți bifa pe un model premium găsești și aici.

Cu suspensia dinamică pe modul „comfort” plutești pe norișori, iar pe modul „sport” simți cum abdomenul devine tare și abia acum începe să-ți placă.

Volanul se rotește lin și pe curbe se aruncă fin!

Cu cei 2 litri, 4×4, DSG și 180 de cai stropiți cu benzină, nu se va vinde grozav la noi, din păcate, pentru că ai noștri au al doilea prenume TDI, dar pe mine m-a câștigat. Aici, hit va fi dieselul de 150 de cai și poate un pic extensia de 190.Silențios ca un colibri și cu un 9,1% pe un alert București – Târgu Mureș și retur, n-ar trebui să fie deloc respingător.
Protecțiile de cauciuc de pe muchia portierelor, care se escamotează și devin invizibile la închidere, sunt chiar un clever trick surprinzător. Like!

Over-all, dacă nu se strică în același ritm cu care lasă o primă impresie excelentă, avem un nou ingredient picant în meniul internațional de SUV-uri medii.

Panourile ușilor ar putea fi mai pufoase, ca la Superb, iar mânerele interioare ale ușilor ar fi perfecte dacă nu ar trosni crocant când le apuci, altfel senzația generală fiind de tanchetă.

Unii zic că arată nașpa. Mie-mi place.
Pleacă de la 20.800 Euro cu TVA, în varianta 1,4 TSI, 125 CP, 4×2, manuală, dar e ok să pândești și „acțiunile” lor, care înseamnă discount-uri frumușele.

Și dacă există oameni talentați care „dress-ează” cu artă o salată, se mai găsesc și niște rătăciți care încearcă să „dreseze” câate o hardughie de plastic și fier, gen Kodiaq.

Enjoy!:)

Up Next

Related Posts