Test Drive Seat Arona – 1.0L 115 CP

Arona, Arona, Aronaaaa taaaa … param, pam, pam …

Defect de profesie sau, și mai bine zis, de profesie … defect. Ăsta-s eu, luați-mă așa cum sunt.

În orice drăcie inginerească găsesc și ceva muzică. Mai colorată, mai fadă, dar muzică. Explozia asta de SUV-uri de toate mărimile și formele n-ar fi bănuit-o nimeni acum 10-15 ani.

O simfonie. Toți s-au pus pe făcut SUV-uri, chiar și Lambo. Care-i din același grup cu Seat, care și el s-a pus pe facut SUV-uri.

După Ateca, care-i un Leon mai înalt, hop și Arona, care-i o Ibiza pe tocuri. Ideea e simplă: orice model trebuie să aibă și versiunea mai înaltă, ceva mai scumpă, dar care se vinde aproape singură, atât de bine a prins faza/șmecheria la popor.

Arona nu arată mai bine ca Ibiza, ar fi și greu, pentru că Ibiza se prezintă genial ca design, dar induce ideea de practic.

Pe mine m-a lăsat mască felul în care se avantă motorașul ăsta de 1 litru și 3 cilindri. Cei 115 cai trag chiar vijelios până pe la 140 km/h, când zgomotul produs de vânt acoperă deja sunetul motorului.

Nu mă deranjează deloc că la accelerații îl simți după “ronțăit” că-i în 3 pistoane, îl prefer oricând unui diesel, care, între noi fie vorba, cred c-o să cam iasă pe ușa din dos din relația cu mașinile de clasă mică.

Ai la bord cam tot ce vrei în 2018 de la o mașina, iar display-ul tactil e mare, bine ordonat, mișto colorat și intuitiv. Îmi place cum se prezintă (caroserie în două nuanțe, au și pe roșu, va prinde bine la fete) cum rulează și ce promite.

Cred că se va vinde într-o veselie, chiar dacă vine doar cu tracțiune față.

AROganța!

Up Next

Related Posts